5 סיבות לשימוש בקונדומים בכל פעם

5 סיבות לשימוש בקונדומים בכל פעם

מספר מילים 411

הצבת הבריאות והבטיחות שלך במקום הראשון כשמדובר במערכות יחסים אינטימיות היא בראש סדר העדיפויות של כולם. אבל כמה אנשים אתם מכירים שבאמת מקיימים יחסי מין בטוחים? במיוחד כשמדובר קונדומים, התשובה היא לעתים קרובות לא הרבה. לכן חשוב להתחיל לדבר על למה קונדומים כל כך חשובים. הנה חמש סיבות מדוע אתה תמיד צריך להשתמש קונדומים בעת קיום יחסי מין.

1. הגנה מפני מחלות מין

בעוד שרוב האנשים חושבים על הגנה על הריון כאשר הם חושבים על קונדומים, הם גם דרך מצוינת להגן על עצמך מפני מחלות מין (מחלות המועברות במגע מיני). מחלות מין מתפשטות באמצעות החלפת נוזלי גוף ומכיוון שקונדומים פועלים כמחסום, הם יכולים להפחית את הסיכון לזיהום. עם זאת, חשוב לזכור להשתמש בקונדומים למין אוראלי, אנאלי ווגינלי. מחלות מין שונות יכולות להתפשט במהלך סוגים שונים של מגע, ולכן חשוב להשתמש בקונדומים לא משנה מה.

2. הם נגישים מאוד

בין אם אתם גרים באזור כפרי או מטרופוליני, קונדומים קלים לשים עליהם את ידיכם. רוב בתי המרקחת, תחנות הדלק וחנויות המכולת מוכרים אותם, כך שאתה לא צריך לעשות שום מחקר מקיף כדי למצוא אותם. אתה יכול גם למצוא אותם במקומות ציבוריים רבים, כמו ברים, מועדונים ואוניברסיטאות. מקומות אלה לעתים קרובות להפיץ אותם בחינם, אז אם אתה אי פעם קמצוץ, אתה יכול לאסוף קצת.

3. הם סבירים

מחיר הקונדומים משתנה בהתאם למקום שבו אתם קונים אותם ולמותג, אך באופן כללי, הם נוחים יחסית. גם אם אין לך מספיק כסף עבור קופסה מלאה, אתה יכול בדרך כלל לקבל כמה חבילות בודדות עבור כמה סנטים כל אחד. זה הופך אותם לנגישים לאנשים מכל הרקעים הכלכליים, כך שאין באמת תירוץ לא להשתמש בהם.

4. הם יכולים לשפר את ההנאה

אף אחד לא רוצה לקיים יחסי מין בזמן שהוא חושב על ההשלכות של מחלת מין. לבישת קונדום מפחיתה חרדה זו ויכולה למעשה להגביר את ההנאה. לדוגמה, קונדומים עם סיכה נוספת יכולים להוסיף לחוויה מהנה. כמו כן, אם בן הזוג שלך אינו מרגיש בנוח עם מין אוראלי, שימוש בקונדום יכול לגרום להם להרגיש יותר בנוח וסביר יותר להשתתף.

5. אתה יכול לבחור איזה סוג מתאים לך

קונדומים מגיעים בכל הצורות, הגדלים, החומרים והעוביים, כך שתוכלו לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר. בין אם אתה רוצה משהו דק יותר או גודל מיוחד שעוצב במיוחד בשבילך, יש משהו שם בשבילך. אתה יכול גם לבחור בין טעמים שונים, כך שיש משהו שיתאים לצרכים של כולם.

מסקנה

קונדומים הם חובה אם אתה מקיים יחסי מין. הם מספקים הגנה חיונית ואף יכולים לשפר את ההנאה. הם נגישים ובמחיר סביר, כך שאין באמת תירוץ לא להשתמש בהם. אז בפעם הבאה שאתם מושיטים יד למדף בחדר השינה, דאגו לקחת קונדום. זה ישאיר אתכם רגועים יותר, ותדעו שאתם מוגנים.

חדשות הסקס מאמרים נוספים

חקירת המורכבויות והמחלוקות סביב זנות: סקירה מקיפה

זנות, הפרקטיקה של ביצוע מעשים מיניים תמורת כסף, הייתה נושא שנוי במחלוקת לאורך ההיסטוריה. זהו מקצוע שלעתים קרובות אינו מובן ונגוע בסטיגמות, עם דעות ונקודות…

חקירת המורכבויות והמחלוקות סביב זנות: סקירה מקיפה

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

קונדומים שימשו במשך מאות שנים כשיטה למניעת הריון והגנה מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STI). למעשה, התיאור העתיק ביותר הידוע של קונדום שתחילתו לפני למעלה…

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם

בכל פינה בעולם קיימת תעשייה חשאית שקיימת כבר מאות שנים – מקצוע נערות הקריאה. נשים אלה, הידועות בשמות שונים כגון נערות ליווי המלצה - נערות…

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם