10 טיפים לסקס חם כדי לתבל את חיי האהבה שלך

10 טיפים לסקס חם כדי לתבל את חיי האהבה שלך

מספר מילים 555

האם אתה מחפש לתבל את חיי האהבה שלך? אם אתם נמצאים במערכת יחסים ארוכת טווח, טבעי שתרגישו שהדברים יכולים להיות קצת יותר מרגשים בחדר המיטות. אבל החדשות הטובות הן שיש הרבה טיפים קטנים לסקס שיעזרו לך להצית מחדש את הניצוץ ולשמור על מערכת היחסים המינית שלך חיה ומעניינת. החל מלהפיק את המרב ממה שיש לכם ועד לחקור את הפנטזיות אחד של השני, הנה 10 מהטיפים הכי חמים לסקס בסביבה.

1. דברו מלוכלך: דיבורים מלוכלכים יכולים להיות דרך מדהימה להגביר את המתח המיני בחדר המיטות. זה מתחיל בכך ששניכם חולקים את הפנטזיות והרצונות המיניים שלכם אחד עם השני, אז פתחו וספרו לבן הזוג שלכם מה אתם אוהבים ואיך אתם רוצים את זה. בדיבורים מלוכלכים אין גבולות. כל מה שמרגיש לך נוח מקובל לחלוטין.

2. לעסות אחד את השני: לעיסוי יש את הכוח להרגיע את הגוף, הנפש והרוח. הקדישו זמן לכל אחד מכם כדי לתת עיסוי מרגיע לשני. זה עוזר לשניכם ללחוץ על הפסקה על הלחץ והלחצים של חיי היומיום ולמקד את כל תשומת הלב שלכם אחד בשני. ככל שרמת הרגיעה עולה, כך גם האנרגיה המינית ביניכם עולה.

3. שחקו משחקים: משחקים יכולים להוסיף אלמנט נוסף של כיף לתעלולים בחדר השינה שלכם. בין אם זה חשפנות פוקר או משחק "אמת סקסית או להעז", הם יכולים להיות דרך מצוינת לחקור את הגבולות ותחומי העניין של בן הזוג שלך. נוסף על כך, הם יכולים לספק הפסקה נחוצה מאוד מיחסי מין מסורתיים ולהוסיף תחושה של שובבות וחקירה לתערובת.

4. לגעת אחד בשני בכל מקום: כל זוג לטווח ארוך יכול להתרגל להתמקד רק בתחום אחד במהלך המשחק המקדים. אבל לעתים קרובות משתלם ללכת על גוף מלא. נסו לגעת בבן או בת הזוג שלכם בכל מקום ולהתפתח לאזורים אינטימיים יותר כמו הצוואר, החזה ואפילו מקומות פרטיים יותר. זה יוצר חיבור על ידי הגדלת רמת הרגישות של כל אחד מהתחומים האלה.

www.pureoasismassage.com
5. היו יצירתיים עם עמדה: התנסות קבועה בתנוחות חדשות יכולה להוסיף ניצוץ לחיי המין שלכם. לא רק שזה עוזר לתבל את הפעולה, זה יכול גם להציג רגשות חדשים ולאפשר לכם לחקור אחד את השני בדרכים שונות ומזוויות שונות. יש הרבה ספרים ואתרי אינטרנט המספקים עצות על תנוחות מיניות חדשות ששניכם יכולים לנסות.

6. דברו על פנטזיות: כפי שתואר לעיל, דיבור על פנטזיות יכול להיות דרך מצוינת לבנות קשר מיני חזק יותר. זכרו שפנטזיות לא בהכרח מתממשות, אבל שניכם יכולים להקשיב לפנטזיות של האחר כדי להגביר את האנרגיה המינית.

7. עשו אמבטיה ביחד: כוחם של המים יכול להיות חושני ביותר. אחרי יום קשה בעבודה, אמבטיה נעימה וחמה יחד יכולה להעביר את שניכם למצב של רוגע ורוגע. רק הקפידו לשמור על הדברים בטמפרטורה הנכונה ולקחת את הדברים לאט.

8. הכניסו את העיניים לאקשן: קשר עין במהלך יחסי מין יכול להעצים את החוויה עבור שניכם. כששניכם מסתכלים עמוק אחד לתוך העיניים של השני, זה יכול לעזור ליצור חיבור ולספק ביטחון ששניכם נמצאים בו לטווח הארוך.

9. השתמשו בצעצועים: אין בושה לחקור את השימוש בצעצועי מין ואביזרים כיפיים אחרים. הוספת אביזרים כגון נדנדות מין ושמנים וקרמים מיוחדים יכולה להביא רמה נוספת של התרגשות וחקירה לחדר השינה.

10. קחו את הדברים לאט: אפילו זוגות מנוסים מתרגלים לבצע את התנועות כשמדובר במין. אבל זו לא בהכרח הדרך הטובה ביותר לשפר את חיי המין שלך. לעתים קרובות עדיף לקחת את הדברים לאט, להאריך את העוררות המתמשכת ולהגביר את הציפייה לפני שהפעולה האמיתית מתחילה.

על ידי הפקת המרב מטיפים מיניים מובילים אלה, אתה והשותף שלך יכולים לצפות לקשר חזק יותר, מערכת יחסים מחוברת יותר והרבה יותר חקירות וכיף בחדר המיטות.

חדשות הסקס מאמרים נוספים

חקירת המורכבויות והמחלוקות סביב זנות: סקירה מקיפה

זנות, הפרקטיקה של ביצוע מעשים מיניים תמורת כסף, הייתה נושא שנוי במחלוקת לאורך ההיסטוריה. זהו מקצוע שלעתים קרובות אינו מובן ונגוע בסטיגמות, עם דעות ונקודות…

חקירת המורכבויות והמחלוקות סביב זנות: סקירה מקיפה

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

קונדומים שימשו במשך מאות שנים כשיטה למניעת הריון והגנה מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STI). למעשה, התיאור העתיק ביותר הידוע של קונדום שתחילתו לפני למעלה…

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם

בכל פינה בעולם קיימת תעשייה חשאית שקיימת כבר מאות שנים – מקצוע נערות הקריאה. נשים אלה, הידועות בשמות שונים כגון נערות ליווי המלצה - נערות…

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם