מהם פטישים מיניים ומהן דוגמאות נפוצות?

מהם פטישים מיניים ומהן דוגמאות נפוצות?

מספר מילים 584

פטישים מיניים מוגדרים כאינטרסים מדרבנים חזקים בחפץ, חומרים או חלק גוף ארוטיים או אקזוטיים, וניתן לראות בהם צורה של תשוקה מינית. פטישים יכולים להיות פיזיים או פסיכולוגיים וסובבים סביב שימוש בחפצים או ביצורים לא אנושיים. בעוד פטישים אלה נחשבים לעתים קרובות טאבו, מומחים רבים למיניות מאמינים כי חקירת פטישים מיניים מסוימים יכולה לעזור לשפר את החקירה העצמית ואת הביטחון המיני של הפרט.

פטישים מיניים מבולבלים לעתים קרובות עם סטיות מיניות, הכוללות צורות לא קונבנציונליות יותר של התנהגות מינית. סטיות מורכבות בדרך כלל מ- BDSM, כגון מכות, שעבוד והשפלה. למרות התפיסות המוטעות הנפוצות שלה, פטישים שונים סטיות, ובמקרים רבים, ניתן לראות יותר "וניל" או מסורתי.

למרות שקיימים סוגים רבים ושונים של פטישי מין, כמה מהדוגמאות הפופולריות ביותר כוללות מדים, גומי, עור ומזון. במאמר זה, נחקור את היסודות של פטישים מיניים ונספק כמה מהדוגמאות הנפוצות ביותר.

מהם סוגי פטישי המין?
אתר מומלץ – bananamamma.co.il

באופן כללי, פטישים מיניים ניתן לחלק לשתי קטגוריות, פיזית או נפשית. פטישים פיזיים קשורים לעתים קרובות בגדים, כמו גם חלקים מסוימים או פונקציות של הגוף, כגון שדיים או איברי מין. פטישים מנטליים מבוססים יותר מבחינה פסיכולוגית וכוללים דימויים, אינטראקציות עם אובייקט או חלקי גוף, ואפילו פנטזיות.

חלק מהפטישים הפיזיים הנפוצים ביותר כוללים:

פטישים אחידים: פטיש למדים (או "unifetishes") נפוץ יחסית. זה בדרך כלל כרוך להיות מגורה או מגורה על ידי לבישה, או להיות בנוכחות, מדים הקשורים בדרך כלל עם תפקיד מסוים או מקצוע. מדים אלה יכולים לכלול תלבושת אחידה של המשטרה, הצבא או אפילו בית הספר.

פטישי גומי: פטישי גומי ולטקס נחשבים נדירים, אך יכולים להיות פופולריים למדי בקרב קבוצות מסוימות של אנשים. זה בדרך כלל כרוך בסיפוק המיני של לבישת חומרים אלה או צפייה בבן זוג לובש אותם. התחושה של בגדים סינתטיים הדוקים נתפסת לעתים קרובות כתפניה, כמו גם הוויזואליה הקשורה ללבישת בגדים אלה.

פטישים מעור: פטישים מעור קשורים לעיתים קרובות ל- BDSM, מכיוון שהחומר נפוץ למדי בפרקטיקה של שעבוד. סוג זה של פטיש נפוץ בקרב קהילת BDSM וחובבי פיתוח גוף / כושר, שכן בגד עור מצויד היטב יכול לתת מראה גברי ודומיננטי.

פטישים מזון: ידוע גם בשם "משחק מזון", פטיש זה כרוך בשימוש במזון כצורה של גירוי מיני. עבור אלה שיש להם פטיש מזון, הפעולה של אכילה או להיות סביב מזון בהקשר מיני יכול להיות מעורר. חלק מהאנשים בקהילת ה-BDSM עשויים אפילו להשתמש באוכל כדי ליצור דינמיקת כוח או תפקיד כנוע יותר.

פטישים פיזיים יוצאי דופן אחרים כוללים רגליים, נעליים / מגפיים, קרוס-דרסינג, קטועי גפיים, חלקי גוף גדולים (כגון בטן) ונוזלי גוף (כגון זיעה ורוק).

מהם פטישים מנטליים?

פטישים מנטליים בדרך כלל לא ניתן לראות חזותית והם קשורים לעתים קרובות מחשבות או פנטזיות מסוימות. חלק מהצורות הנפוצות ביותר של פטישים מנטליים כוללות אקסהיביציוניזם (התעוררות על ידי הרעיון של צפייה), מציצנות (להיות מגורה על ידי צפייה במישהו אחר בהקשר מיני), ומשחק גיל (או לוקח על עצמו את התפקיד של מבוגר, או להיות מטופל כאדם צעיר).

פטיש נפשי פופולרי נוסף הוא אובייקטופיליה. זוהי צורה של משיכה מינית לחפצים דוממים, כגון בובות, מכונות או מכוניות. אנשים מסוימים עשויים אפילו לעסוק בפעילות מינית עם אובייקטים אלה או להפוך אותם למוקד של פנטזיה ארוטית.

בנוסף לאלה, לאנשים רבים יש גם פטיש "רגיל", כגון פטיש רגל או פטיש לטקס. הפרט עשוי לעסוק בפעילויות הקשורות לפטישים אלה, כגון לבישת הבגדים או לדמיין מישהו לובש אותם, ולאחר מכן להשתמש בהם כצורה של עוררות.

מסקנה

פטישים מיניים נחשבים לעתים קרובות לטאבו ונתפסים כהתנהגות חריגה, אך ככל שיותר אנשים מבינים וחוקרים את המיניות שלהם, פטישים הופכים מקובלים יותר ויותר. עיסוק בפטישים מיניים יכול להוביל להבנה טובה יותר של העוררות והרצונות של האדם. אם אתה רוצה להמשיך לחקור פטישים מיניים מסוימים, מציאת מטפל מיני מוסמך או מאמן מיני יכול לעזור לך לעשות זאת בצורה בטוחה ואתית.

חדשות הסקס מאמרים נוספים

חקירת המורכבויות והמחלוקות סביב זנות: סקירה מקיפה

זנות, הפרקטיקה של ביצוע מעשים מיניים תמורת כסף, הייתה נושא שנוי במחלוקת לאורך ההיסטוריה. זהו מקצוע שלעתים קרובות אינו מובן ונגוע בסטיגמות, עם דעות ונקודות…

חקירת המורכבויות והמחלוקות סביב זנות: סקירה מקיפה

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

קונדומים שימשו במשך מאות שנים כשיטה למניעת הריון והגנה מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STI). למעשה, התיאור העתיק ביותר הידוע של קונדום שתחילתו לפני למעלה…

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם

בכל פינה בעולם קיימת תעשייה חשאית שקיימת כבר מאות שנים – מקצוע נערות הקריאה. נשים אלה, הידועות בשמות שונים כגון נערות ליווי המלצה - נערות…

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם