כלוב צניעות לגבר

כלוב צניעות לגבר

מספר מילים 301

אחד הצעצועים הפחות מוערכים הוא כלוב צניעות לגבר, או כפי שלפעמים מכנים אותו חגורת צניעות לגבר (למרות שזו לא בדיוק חגורה). אך אנו שמחים לגלות כי היום ישנם יותר זוגות המבינים את הפוטנציאל שלו, ואפילו משתמשים בו בבילויים סוערים בדירות דיסקרטיות בירושלים.

כלוב צניעות לזין מזוהה עם פעילות בונדג‘, אבל בניגוד לסטיגמות, הוא יכול להתאים לכל זוג. זהו מתקן, העשוי בדרך כלל מתכת, אותו מלבישים על הזין. מטרת המתקן הוא לא לאפשר לזין את המרחב הפיזי לצורך השגת זקפה. נכון, זה נשמע קצת מוזר, אבל כאשר משתמשים מבינים.

כלוב לזין מתאים לצורך משחק מקדים ארוך ומגרה. האישה יכולה לגרות את הגבר ולגרום לו לרצות לזיין אותה. מבחינה פסיכולוגית הגבר מגורה מאוד, אבל הכלוב לא מאפשר לו לממש את הזקפה ובטח שלא לממש את הזין. בסופו של דבר זה יורד, ואז הציפייה הארוכה מביאה את הסקס הטוב ביותר.

ישנם כלובים פשוטים אשר רק עושים את העבודה שתיארנו. אבל אם אתם מתקדמים תוכלו למצוא כלובים שממש מתאימים לסאדו ומאפשרים לענות קצת את הביצים ואף כוללים חלק הנכנס ישר אל תוך התחת. חשוב להדגיש כי הכלוב הבסיסי לזיין אינו גורם לכאב. זהו פתרון שמאריך קצת את המשחק המקדים ואת הגירוי, ומכניס את הזוג לאווירה לוהטת לפני שמתחילים במשגל.

השימוש בכלוב צניעות לגבר

השימוש בכלוב הצניעות הוא דבר קל ופשוט. צריך לשים אותו לפני שמגיעים לזקפה. רצוי לשמן קצת את הכלוב ולסגור. בשום פנים ואופן אסור שהכלוב יפגע בזרימת הדם, זה עלול להיות מסוכן. כמו כן לא לשכוח כי חשוב להקפיד על היגיינה. יש לשטוף את הכלוב לפני ואחרי השימוש באמצעות מים חמים וסבון אנטיבקטריאלי.
כאשר אתם מתחילים לחוות זקפה מוצרת תחושה מעניינת מכיוון שהזין לכוד ואינו מצליח לממש את מלוא פוטנציאל הזקפה. אך אין מדובר תחושת כאב.
גם אם אין לכם ניסיון רב עם צעצועי מין מקטגוריית ה BDSM, אל תחששו לנסות כלוב צניעות לגבר. הוא בהחלט מתאים למתחילים ואינו דורש ניסיון. ניתן להשיג אותו בקלות בחנויות הסקס.

חדשות הסקס מאמרים נוספים

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

קונדומים שימשו במשך מאות שנים כשיטה למניעת הריון והגנה מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STI). למעשה, התיאור העתיק ביותר הידוע של קונדום שתחילתו לפני למעלה…

הבנת קונדומים: המדריך האולטימטיבי למין בטוח ואמצעי מניעה

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם

בכל פינה בעולם קיימת תעשייה חשאית שקיימת כבר מאות שנים – מקצוע נערות הקריאה. נשים אלה, הידועות בשמות שונים כגון נערות ליווי המלצה - נערות…

נערות ליווי: תובנה מקצועית על המקצוע העתיק בעולם

כותרת: העולם המקצועי של נערות ליווי: מבט מקרוב על תעשייה שלעתים קרובות אינה מובנת כהלכה

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, הן אנשים המספקים שירותי חברות ואינטימיות בתמורה לפיצוי כספי. בעוד קו זה של עבודה עשוי להיות סטיגמה קשורה…

כותרת: העולם המקצועי של נערות ליווי: מבט מקרוב על תעשייה שלעתים קרובות אינה מובנת כהלכה